marți, 24 mai 2016

Nu m-am lăsat iubit îndeajuns



Nu m-am lăsat iubit îndeajuns;
despre singurătatea din întrebări

Despre singurătateta mea ?!
Mă întrebi ?
Tu te simţi singur ?
Eu ?!
... poate nu am fost îndeajuns mângâiat,
Sau ocrotit.
Ceea ce îmi vine în minte acum
...aşa dintr-odată, este că
Nu m-am lăsat iubit îndeajuns
şi aşa am rămas singur.
Cei care care m-au iubit au plecat pe rând
Cei care au rămas
n-au înţeles de ce nu i-am lăsat să mă iubească
atât cât să nu rămânem singuri;
Măcar atât !
Unii pleacă alţii rămân
Aşa e viaţa !
Tata a ieşit din viaţa lui de om tânăr
Şi din viaţa mea de copil sărac în amintiri despre el
Mama a plecat mai târziu, ce-i drept
Şi fără să vrea
Mi-a lăsat în suflet un gol;
De aceea poate
Ea se întoarce mereu şi din sufletul ei
Simt că îmi spune ;
„Sunt aici, cu tine, nu te speria !”
-          Spuneai că n-ai iubit îndeajuns ?
-          Nu. N-ai auzit bine, sau poate n-ai înţeles.
Spuneam că
„Nu  m-am lăsat iubit îndeajuns .„
Cei care m-au iubit au plecat
Şi m-au lăsat singur.
-          Ce să-ţi mai spun ?
-          Tu... ?!
 Din volumul în pregătire "Cunoaşterea tacită "


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu